Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podekuju sem nahoru. LENKO...jste moc laskavá. ..opravdu moc dekuju...vytisknu a předám. Helenku potěším těší to i mě. Moc si toho vážím.

A zvlášť ješte po ..paní laskavé domácí.. podekuju i Tobě. Petře. Taky i tobě dekuju.ze ses mi věnoval. ♥♥obema Vam znalym krasny týden. :)

0 0
možnosti
Foto

Lenko, děkuju za Vaše blogy... jsem neznalá..přiučím se ,, ale jako znalec si nebudu připadat vůbec nikdy. A proto mám malou velkou prosbu. Kámoška chce komusi na vernisáž koupit dobré víno... řekněme tři stovky dotace... Poraďte , kdy člověk neudělá chybu, co koupit, jakou značku, kdy to člověk běžně tady v Plzni sehnat může... Já vím, že je to strašný dotaz a neznalost mě ještě více s tou cenou a tím,, běžným koupit,, odhaluje...

jsem moc smělá? Pokud se nezlobíte a poradíte, budu moc ráda. Když řekla ... nevíš? Tak já řekla ... LenkaV;-D:) děkuju

0 0
možnosti
Foto

P58e84t26r 71O18m14e32l24k58a

14. 3. 2017 20:29

Uf. Já tak brousím po blogu a koho tady nepotkám a ještě s takovou vyloženě českou otázkou. Lehčí neexistuje ;-D

Takže za mě obecně a dostupně. Radek Baloun nějaké Prix de France. Chateau Bzenec 2015, bílá vína skvělá. Případně Chateau Valtice Merlot 2012, když narazíš. Nebo i někteří Habáni z Velkých Bílovic. Ale to jsou všechno jenom kecy v kleci: Nejlepší bude, když kámoška koupí na vernisáž nějaké Bordeaux a je to. Neudělá chybu, protože představa, že to, co je francouzské je dobré a drahé vždycky zabere a každého obdarovaného potěší...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 511x
Jsem redaktorkou, milovnicí vína a začínající sommelierkou v eDegustace.tv. Moje motto: „Ani milovat, ani pít víno není možno bez lásky a hlubokého citu.“

Seznam rubrik